Tilausohjeet ja toimitusehdot

Tilausohje

Tilauksen tekeminen Organiqueshopin verkkokaupassa on nopeaa ja helppoa. Voit selata tuotteita vapaasti ja klikkaamalla ”lisää ostoskoriin” –painiketta tuote siirtyy automaattisesti ostoskoriin. Ostoskorin sisältöineen näet sivun oikeasta ylälaidassa. Voit tämän jälkeen etsiä halutessasi vielä lisää tuotteita ostoskoriin.

Tilauksen tekeminen

Kun haluat tilata ostoskoriin lisätyt tuotteet, klikkaa ”Siirry kassalle” –painiketta. Tarkista ensin, että valitsemasi tuotteet on oikein. Tässä vaiheessa voit vielä poistaa tuotteita tai muuttaa tuotteiden määrää. Toimituskulut 6,95 € lisätään automaattisesti. Yli 90 € tilauksissa toimituskulut tasan 0 €.

Lisää lomakkeeseen tarvittavat yhteystiedot. Tarkista, että sähköpostiosoite ja puhelinnumero ovat oikein!

Tämän jälkeen voit valita sopivan maksutavan ja lähettää tilauksen. Tilauksen lähettämisen jälkeen saatte vahvistuksen tilauksesta sähköpostiinne.

Toimitusehdot

Toimitusehdot lyhyesti:

  1. Tuotteilla on 14 päivän (myös pyhäpäivät lasketaan) palautusoikeus.
  2. Varastosta löytyvän tuotteen toimitusaika on 2 – 7 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
  3. Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta viipymättä mutta viimeistään 7 pv sisään meille joko sähköpostitse asiakaspalvelu@organiqueshop.fi tai puhelimitse +358 50 353 8681
  4. Organiqueshop.fi -verkkokauppa ei vastaa siitä, mikäli tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy organiqueshop.fi -verkkokaupan kohtuullisten vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevan sen toimintaa haittaavan tai estävän seikan vuoksi.
  5. Tilauksen yhteydessä antamasi henkilötiedot (nimi, sähköpostiosoite) kerätään ja tallennetaan asiakasrekisteriimme. Emme luovuta tietoja ulkopuolisille tai kolmansille osapuolille. Tietojasi voidaan käyttää yrityksemme omaan sähköiseen markkinointiin.
  6. organiqueshop.fi –verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtoja. Asiakkaan on ennen tilausta tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tarkemmat toimitusehdot

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 2 – 7 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

2. Toimitustavat

Posti tai nouto myymälästä

3. Maksutavat

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 029 300 5050 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Lue lisää maksutavoista

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on 14 vuorokauden (myös pyhäpäivät lasketaan) palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton sekä alkuperäisessä pakkauksessaan. Sinetöidyissä tuotteissa tulee olla ehjät sinetit. Asiakas maksaa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista. Asiakkaalle ei hyvitetä toimittajan lähetyskuluja.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@organiqueshop.fi tai puhelimitse +358 50 353 8681

Pyydämme palauttamaan tuotteet:

Beautyland Oy
Ervastintie 3
02400 Kirkkonummi

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

5. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen asiakaspalvelu@organiqueshop.fi tai puhelimitse +358 50 353 8681

6. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen asiakaspalvelu@organiqueshop.fi tai puhelimitse +358 50 353 8681. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös organiqueshop.fi -verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

7. Yhteystiedot

Beautyland Oy
Ervastintie 3
02400 Kirkkonummi

Sähköposti: asiakaspalvelu@organiqueshop.fi
Puhelinnumero: +358 50 353 8681